Vermischtes / Miscellaneous / Varios > Dies und Das / this and that

Was Neues aus dem Internet

(1/3) > >>

michael berghäuser:
Hallo zusammen, :)

hab hier was gefunden und wollte Eure Meinung dazu hören:

Bitte die Bilder beachten!

http://www.e-rocks.com/Products.aspx?action=showproduct&id=6664&type=17947

Besonders die Beschreibung

"There is a little contact mark to one of the facets on the termination - this is natural and not damaged."

verwundert mich!  :P

Ein Frohes Fest wünscht

MB

schleifer:
Hallo
Hat zwar eine super Farbgebung aber auch genau so viele Macken. Schade um das Stück.
Gruß Robert

Philip Blümner:
Naja, es steht ja da, dass es keine Macken, sondern Anwachsstellen seien... ::)

Zum Stück: Amethyst halt  ;)

michael berghäuser:
@ Slugslayer.

"Naja, es steht ja da, dass es keine Macken, sondern Anwachsstellen seien... "

Was willst Du mir damit sagen?

Soll/darf man sichtbare Beschädigungen als natürliche Bildungen deklarieren?

Soll/darf man nichts sagen, wenn ein maßgeblicher, vielleicht der Hauptverantwortliche dieser Homepage, Verkaufsstücke falsch deklariert?

Unbeschädigte Stufen egal vorher sind immer selten, aber man sollte nicht dieses "Schönreden" (vorsichtig ausgedrückt) zur Mode machen.

Glückauf

MB

P.S.: Ansonsten sag mir bitte vorher Bescheid, wenn Du meine Beiträge editierst, wie hier geschehen.

e-Rocks:
I am pleased that people who use mineralienatlas.de are also looking at our e-Rocks.com website.

Collectively our Sellers have a passion for minerals and also the correct selling of these over the internet.

All of our specimens are properly described and photographed and checked by a Moderator before going on-line.

We are always pleased to hear from anyone who has a question or feels there might be a problem with a listing. Which is only correct for both the consumer and us!

Nevertheless this item has been brought to our attention, so Thank You.

We have added a close-up photo showing the natural contact where the crystal has touched another mineral in the pocket.

We also selected the specimen, despite the flaw because of the deep amethyst colouration within the crystal.

Thank you again for looking in on our site, we wish all users of mineralienatlas.de a Happy Christmas and a prosperous 2008.

Mark Wrigley
Administrator e-Rocks.com

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

Zur normalen Ansicht wechseln